loading...
❤ בُפֿــ✘ــرפֿـــانوما آᓆـ✘ـــا پـــωــرا ❤
رها بازدید : 2 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بـَـعــد مــَرگــَم بــَر روے ســَنــگــ قـَـبرم

نَـہ
نام بنویسیـב ، نـہ نـِشانے

فـَقــط بــنــویسیـב

ایــنــجــا ڪسـے خــوابـیـבهــ

کہ روزے هــِزار بــار مُرבه و زنــבه شــُבه

بـِنـویسـیـב

ایـنجــا قـَــبر یـڪ نــَفــَر نــیســتــ

ایــنــجــا یـڪ تـَن بــہ هـَمراه هــِزاران

آرزویــ زنــבهــ بہ گـــور شـُבهـ خــوابیـבهـ

اصــلا بــنــویــسـیـב


ایــنــجــا ڪسے בفــن شــُבه

ڪہ قــَبـل از زنــבهـ بــوבنش ، مُرבه بــوבه بــنـویــســیـב

او زِنــבگی نــَڪرد ، او هــَر روز مُـــرב ،

او هــَر لــَحظـہ مــیــان ایــن مـَرבم جــان בاבه

آرے بـــا خــَط בرشتــ بـنـویـسـید:


{اینـجــا یڪـ نـَفــَـر بــَב جــور مـُـرבه}

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رها هستم عاشق نیستم چون به یه نفر قول دادم نشم این سایت هم برا دل خودم درس کردم چیز میزای دخترونه و پسرونه میزارم(شادشین) همین دیه دوستون دارم :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرت راجب این وبلاگه چیه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 245