loading...
❤ בُפֿــ✘ــرפֿـــانوما آᓆـ✘ـــا پـــωــرا ❤
رها بازدید : 1 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

مـرב بـآیـב

 

 

وقتــے عشقشَـ عصبآنیـ ﮧ نآرآحتـ ﮧ میخوآב בآב بــزنــــﮧ

 

 

وآیســﮧ روبروشـَ بگـﮧ :



تو چشـآمـَ نیگآ کــטּ , بهتـَ میگم تــو چشآم نیگآ کـــטּ


حآلآ בآב بزטּ بگو از چـــے نارآحتـــے


بعـב عشقشـَ בاב بزنــ ﮧ گلــ ﮧ کنــ ﮧ فریاב بکشــ ﮧ گریه کنــ ﮧ


حتــــے بآ مشتــ آے زنونهـَ اشَـ بکوبــ ﮧ تو بغلــ ﮧ مـــرב

آخرشـ خستــ ﮧ میشــ ﮧ میزنــ ﮧ زیر گریــ ﮧ


همونجآ بایــב بغلشـ کنــ ﮧ


نذارهــَ تنهآ باشــ ﮧ


حرف نزنــ ﮧ هآ توضیح نــבه هآ


فقطَ نذآرهـَ احساسـ کنــ ﮧ تنهآستـَ


مرב بآیـב گآهـــے وقتآ مرבونگیشو بآ سکوتَ ثابتَ کنــ ﮧ...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رها هستم عاشق نیستم چون به یه نفر قول دادم نشم این سایت هم برا دل خودم درس کردم چیز میزای دخترونه و پسرونه میزارم(شادشین) همین دیه دوستون دارم :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرت راجب این وبلاگه چیه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 225